trešdiena, 2016. gada 27. jūlijs

Anna no "Zaļajiem jumtiem"

Autore: Lūsija Moda Montgomerija

Ļoti bieza grāmata, sākumā to lasīja mans brālis, kad viņam gāja gausāk, mamma iesaistījās un dažas epizodes palasīja un man iepatikās stāsts par meitenei Annu. Tā nu arī es to izlasīju - patiesībā beigās lasījām visi trīs - es, mamma un brālis - dažreiz kopā, tad katrs savu gabalu un tad atkal kopā, tas bija jokaini un forši.
Man grāmatā patika, ka Anna visu laiku iztēlojās visādas lietas, viņa ļoti daudz runāja un daudzas lietas viņai piepildījās. Grāmatas sākumā Metjū brauca uz staciju pēc puikas no bērnu nama un tur pārpratuma pēc gaidīja meitene Anna, kuru gribēja vest atpakaļ, bet tomēr paturēja. Anna visu laiku runāja, tas kaitināja Marillu, bet tomēr caur to, ko Anna runāja un iztēlojās un redzēja visu skaistu un labu, viņa iepatikās Marillai un viņa apžēlojās par meiteni. Beigās Anna bija labs glābiņš Marillai, jo visi labie darbi reiz atmaksājas.


 396 lpp

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru