svētdiena, 2016. gada 17. jūlijs

Kā iemīļot lasīšanu?

Pagājušā vasarā mamma bija nobažījusies, ka esmu aizmirsusi lasīt... un biju ar. Bet rudens brīvdienās, kad mamma saslima un nekādi ģimenes braucieni nevarēja notikt, mēs atklājām ko aizraujošu - Liepājas Ezerkrastā bibliotēka Libris, kurā strādā visbrīnišķīgākās bibliotekāres - tik ļoti foršas, ka gribējās bibliotēkā atgriezties biežāk. Pirmajā dienā iegriezos turp  divas reizes un tā sākās mans lasītprieks, kurš joprojām turpinās.
Sākumā esmu visas izlasītās 73 grāmatas sarakstījusi garā tabulā, taču uzzinājusi par Zvaigzne ABC akciju, nolēmu, ka rakstīšu savu blogu. Uzminēji - par grāmatām! 
Zinu, ka grāmatas var lasīt planšetē un citādos veidos, tomēr es katru reizi izbaudu iešanu uz bibliotēku un man patīk tieši grāmatu iznomāšanas process, kopš manas lielās lasīšanas, arī tētis ir regulārs bibliotēkas apmeklētājs un ar mammu mēs bieži palasām kopā vai nu manas vai brāļa obligātās literatūras grāmatas, jo tas nu ir savādi, bet, kad lasīt ir pienākums, tad tās grāmatas, diezko negribas lasīt. Ej nu saproti vai piespiedu lasīšana bērnus motivē lasīt - diezin vai!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru